ESN Sea Battle (Estland cruise!) - Reisverslag uit Örebro, Zweden van Ellen Kuipers - WaarBenJij.nu ESN Sea Battle (Estland cruise!) - Reisverslag uit Örebro, Zweden van Ellen Kuipers - WaarBenJij.nu

ESN Sea Battle (Estland cruise!)

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

12 April 2008 | Zweden, Örebro

De spullen zijn gepakt voor het weekendje op de boot van en naar Estland! Vandaag vertrekken we: over 15 minuten staat de bus bij de ingang naar de universiteit en zullen we met 40 uitwisselstudenten van Örebro Universiteit naar Stockholm gaan, om daar met de andere 560 uitwisselstudenten aan boord te gaan van de M/S Romantika!

Ik neem zelfs een heuse koffer mee: een setje kleding en beddengoed, en voor de rest zit het ding propvol met eten, drinken en drank. Een ontbijtje kost op de boot namelijk 'slechts' 20 euro, het diner kost 30 euro. Als echte Nederlander ga je dat natuurlijk niet voor een maaltijd betalen, dus moet de koffer vol met voorraad!

Ik ga nu naar Theresa om samen met haar richting de bus te lopen. Dus, tot ziens en tot maandag!!